Recenzie: Naruto Shippuden Sfârșitul explicat

Personajul „Naruto” a devenit eroul meu final. El are propriile suferințe, dar nu l-a făcut niciodată să aleagă calea greșită, hotărârea sa de a-și atinge obiectivul și de a închide pe toți cei care își pun la îndoială abilitatea și încrederea cu care obișnuia să vorbească despre visele sale și împlinirea acestuia a spus „Nu voi muri până nu voi fi omagiat”.

Mai mult, emisiunea bazată pe serialul manga japonez care spune povestea lui Naruto Uzumaki, seria anime a difuzat 220 de episoade în Japonia. O adaptare în engleză a seriei difuzată pe Cartoon Network în perioada 2002-2007. O continuare a seriei originale a avut premiera în Japonia în 2007.

Revizuirea Naruto Shippuden explicată

Naruto Shippuden este de departe cel mai preferat serial al meu Anime. Este un film intens, cu multe răsuciri, dramă, acțiune, comedie și răsucire a creierului și poate schimba drumul oricui intens, motivațional pentru oricine îl urmărește și va încerca să facă o schimbare mai bună în această lume și în sine. Chiar dacă are o mulțime de materiale de umplutură, aș spune că a fost prea bine datorită protagonistului Naruto Uzumaki care a devenit un erou pentru mulți. La fel cum a spus Zabuza într-unul dintre episoadele inițiale „Cuvintele Naruto sunt mai ascuțite decât orice lamă”. Cuvintele sale despre visul lui veșnic de a deveni cel mai bun m-au impactat cumva. Portretizarea fiecărui personaj a fost spectaculoasă. Fie că este vorba de scenele de acțiune sau de interacțiunea cu Naruto cu prietenii săi, totul a fost tratat frumos. Doar să vezi că Naruto devine o persoană care a fost urâtă de sătenii săi să devină un Shinobi respectat în întreaga lume este extrem de motivant. Un lucru interesant și captivant în cadrul spectacolului este inocența pe care Naruto o poartă de când era copil, nu s-a schimbat niciodată. Și singurul lucru pe care l-am urât despre spectacol a fost Acest Ova intitulat „Ziua în care Naruto devine Hokage”, care a stricat literalmente ambiția exactă. Naruto a lucrat pentru totdeauna de la primul episod. Dar, în cele din urmă, oferă o lecție că „talentul nu poate învinge Handwork și că putem realiza orice dacă suntem hotărâți să facem acest lucru”.

Trailerul Naruto Shippuden a fost explicat

După doi ani și jumătate de antrenament intensiv pentru a canaliza spiritul furios al vulpii în el, el a devenit mult mai puternic. Noile sale puteri vor fi suficiente pentru a proteja pe toată lumea de acerbă și misterioasă organizație Akatsuki?

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found