Descendents 3 Film: complot, recenzie, liste de distribuție, trailer și final explicat

Descendenți 3 Sinopsis: Este o concluzie epică și memorabilă a unei astfel de trilogii de film Disney Channel abia cunoscută de la primul film. Adolescenții celor mai renumiți ticăloși din Disney se uită, de asemenea, să recruteze un nou lot de ticăloși în timp ce se întorc în Insula Pierdutului. Este regizat de Kenny Ortega. S-a anunțat că filmul se va întâmpla efectiv în februarie 2018. Sfârșitul Descendenților 2 s-a încheiat cu personajul Chinei Anne McClain din Uma spunând „Nu credeai că acesta este sfârșitul poveștii, nu-i așa?” Filmul a fost lansat aproape la o lună după trecerea bruscă a vedetei Cameron Boyce. Filmul a avut premiera pe Disney Channel pe 2 august 2019 și în alte părți ale lumii pe 12 octombrie 2019.

Descendenți 3 complot

Filmul începe cu un număr mare de dans în care toți copiii din Isle se aliniază sperând să fie selectați. Uma este încă liber și se așteaptă să prăbușească petrecerea în orice moment. Mal acceptă cererea de căsătorie a lui Ben. Toată lumea este extatică, cu excepția fostei Audrey a lui Ben. Când VK-urile merg pe Insula pentru a ridica cei patru copii noi, Hades încearcă să scape. Acest lucru determină o decizie de a închide definitiv bariera; încheierea efectivă a programului de schimb destinat răscumpărării copiilor de pe Insula. Învinsă cu gelozie, Audrey fură coroana reginei și sceptrul lui Maleficent și se lansează într-un dezlănțuire de trăsături de magie neagră. Singurul lucru care o poate opri este brasa lui Hades. Mal și ceilalți se întorc în secret pe Insula pentru a recupera brasa de la Hades, care este revelat ca tatăl absent al lui Mal. Încă nu pot prevala singuri; trebuie să renunțe la diferențele lor și să lucreze cu Uma și echipajul ei, dacă vor să-l doboare pe Dark Audrey. Filmul are partea sa de momente. A fost bine să-l văd în cele din urmă pe Ben ca pe o fiară. Logodna la început este o atingere plăcută; Ben și Mal au fost întotdeauna atât de drăguți împreună încât nu te poți abține să nu faci rădăcini pentru ei. Acesta este singurul eveniment de relație semnificativ din film. Evie are un cântec despre primul sărut al iubirii; iubitul ei Doug s-a transformat dintr-un tocilar curat într-un rocker grunge. Relația lui Carlos și Jane este dezvoltată și mai puțin. Știu că acesta este canalul Disney, dar aceștia sunt tineri frumoși, astfel încât relațiile lor ar trebui să aibă mai mult conținut; poate la nivelul Grease. Adăugându-l pe Cheyenne Jackson în rolul lui Hades, i-a dat ceva glumă filmului, chiar dacă este prezentat doar în trei scene. Kristin Chenoweth încă nu și-a reluat rolul de Maleficent încă de la prima tranșă; un duet între ea și Jackson despre relația lor tensionată ar fi fost clasic. Există un cântec care însoțește fiecare eveniment al complotului, deși doar „Regina Mean” a lui Audrey și un duet între Hades și Mal poartă mult zing. Noile VK-uri nu primesc prea multă atenție. Celia, fiica doctorului Facillier, avea potențial, dar devine în principal un acompaniat. Dizzy Tremaine și gemenii Smee sunt doar acolo ca personaje de umplere. Moartea tânără recentă a lui Cameron Boyce este o tristă curgere de-a lungul timpului, dar nu diminuează prea mult factorul distractiv. În mod previzibil, în cele din urmă pacea este restaurată lui Auradon, toată lumea este iertată și toți sunt oameni mai buni pentru ea.

Descendenții 3 Sfârșitul explicat

Filmul se încheie cu bariera deasupra insulei care este permanent spartă, ceea ce este asemănător cu lăsarea tuturor deținuților dintr-o închisoare de securitate maximă să iasă. Există unii locuitori din Insula care nu ar trebui să fie liberi. Ar fi fost mai bine să elibereze toți copiii și să le permită vizite ocazionale la părinți. Finalul m-a lăsat cu un sentiment de incompletitudine; a avea nunta regală ar fi legat toate capetele libere.

Descendenți 3 Recenzie

Filmul a atins corzi cu multe evenimente politice actuale: deschiderea frontierelor vs securitatea, divizarea familiilor, binele și răul pot veni din interior și din exterior, reforma justiției penale. Concluzia nu a închis ușa cu privire la posibilitatea unor rate viitoare, dar a avut un sentiment de finalitate. Acesta se presupune că este ultimul film Descendents; ar fi oarecum dezamăgitor dacă acest lucru este valabil. Există suficient material pentru un Descendents 4, deși ar putea fi dificil de făcut fără Boyce. A arunca pe oricine altcineva în rolul său ar fi lipsit de respect. Dar Carlos nu este un personaj esențial; a fost întotdeauna povestea lui Mal. Poate că o vor recupera în 2 sau 3 ani. Muzica a fost grozavă. Povestea a fost bună, nu la fel de grozavă ca primele două filme, dar a fost totuși foarte bună. Kenny Ortega este cel mai bun coregraf de dans din jur și o face de atunci (thriller) și nu dezamăgește cu aceste dansuri și cântece la al treilea descendent. Au fost adăugate personaje noi, ceea ce a fost drăguț, dar apoi unii dintre actori nu au fost în acest film, dar au fost în primele două filme (de exemplu, Lonnie, fiica lui Mulan), copiii mei au ratat aceste personaje. Acest film este foarte asemănător cu politica din America care se referă acum la extinderea / întreținerea / fortificarea zidului sudic. Filmul a meritat să fie văzut și o treabă bună Disney pentru că a trimis-o foarte frumos pentru Cameron Boyce să se odihnească în pace.

În general, Descendents 3 a avut defectele sale, dar este încă plăcut. Atât copiii, cât și părinții se pot bucura de costume și teatru. Seria Descendenții a fost un mare succes pentru Disney, iar partea a 3-a înregistrează un scor 7/10.

Descendenți 3 Liste de distribuție

1. Dove Cameron ca Mal
  2. Cameron Boyce în rolul lui Carlos
  3. Sofia Carson în rolul Evie
  4. Booboo Stewart în rolul lui Jay
  5. Mitchell Hope ca Ben
  6. Sarah Jeffery în rolul prințesei Audrey
  7. Brenna D’Amico ca Jane
  8. Melanie Paxson în rolul Zânei Nașe
  9. Thomas Doherty în rolul lui Harry Hook
  10. Dylan Playfair în rolul lui Gil
  11. Zachary Gibson în rolul lui Doug
  12. Jedidiah Goodacre ca Chad Charming
  13. Anna Cathcart în rolul Dizzy Tremaine
  14. Jadah Marie în rolul Celia
  15. Dan Payne în rolul King Beast
  16. Keegan Connor Tracy în rolul reginei Belle
  17. Bobby Moynihan ca Voice of Dude
  18. Cheyenne Jackson în rolul Hades
  19. China Anne McClain în rolul Uma
  20. Judith Maxie își repetă rolul de regină Leah

Descendenții 3 Trailer explicat

Mal (Dove Cameron), Evie (Sofia Carson), Carlos (Cameron Boyce) și Jay (BooBoo Stewart) se întorc în Insula Pierdutului pentru a recruta un nou lot de descendenți ticăloși care să li se alăture la Auradon Prep. Când o încălcare a barierei pune în pericol siguranța lui Auradon în timpul plecării lor de pe insulă, Mal hotărăște să închidă permanent bariera, temându-se că nemezii Uma (China Anne McClain) și Hades (Cheyenne Jackson) vor răzbuna regatul. În ciuda deciziei sale, o forță întunecată de neînțeles îi amenință pe oamenii din Auradon și depinde de Mal și de VK-uri să salveze pe toată lumea în cea mai epică bătălie de până acum.

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found