Mașină de scris (serie TV) Sinopsis, complot, recenzie și final explicat

Rezumat: Această mini serie de cinci episoade se concentrează pe o poveste despre o bandă de copii care sunt în căutarea fantomelor, așa cum au citit în cartea scrisă de unul dintre bunicii lor, când unul dintre membrii familiei călătorește în casa bântuită. Nu singură carte, această casă este plină de mister pe măsură ce este bântuită.

Unghiul de groază este foarte bine amalgamat în procesul povestirii, deoarece vă oferă un salt de sperietură, împreună cu suspansul care persistă continuu. Palomi Ghosh, Purab Kohli, Jisshu Sengupta și mai ales toți copiii cu restul distribuției și-au făcut bine rolul cu perfecțiune. Această serie are tot ce puteți solicita și, cu nuanța de inocență a copiilor, se adaugă experienței generale pentru spectatori.

Are atât de multe elemente și, în calitate de regizor și scriitor, Sujoy Ghosh este genial cu abilitățile sale de a face film, împreună cu Suresh Nair în calitate de scriitor, echipa fiind capabilă să captiveze publicul. Să spunem doar că face parte dintr-o serie care nu trebuie ratată cu niciun cost, cu excepția punctului culminant, care este destul de clișeu, dar impactul general este atât de mare încât poți uita cu ușurință.

Complot pentru mașină de scris

Povestea urmărește un grup de școlari Sameera (Sharma), Satyajit (Gandhi) și Devraj (Kamble), care locuiesc în Bardez, Goa. Prietenii curioși formează un club fantomă și decid să caute o fantomă la o veche vilă bântuită din cartierul lor ca primă misiune. Curiozitatea lor provine dintr-o poveste veche care implică un bătrân care a murit scriind un roman numit Fantoma din Sultanpore. Cu toate acestea, înainte ca copiii să poată descoperi o fantomă, o nouă familie se mută și legenda vilei reapare la modul înfricoșător. Povestea se învârte în jurul misterului din spatele mașinii de scris titulare, care pare să păstreze resentimente împotriva celor care încearcă să o scoată din casă. Este complicată și mai mult de narațiunea ocupanților din trecut, povestea sărind între decenii. Moartea subită, trecutul Sultanpore și puterile nenaturale sunt, de asemenea, povești ale seriei web.

Recenzie la mașină de scris

Povestea a fost cam ca o versiune indiană a Strangers Things, dar nu în ceea ce privește povestea. În ceea ce privește o imagine de ansamblu care include rolul copiilor și rolul părinților lor, în care fiecare parte cunoaște o mică parte a poveștii, iar publicul cunoaște povestea completă în părți treptat și multe altele. Interpretarea distribuțiilor ar fi putut fi mai bună, deoarece sentimentul din întreaga serie lipsea, dar povestea generală era nouă, diferită și destul de interesantă, dar și în mare parte previzibilă. Efecte sonore slabe. Au existat, de asemenea, unele lacune, cum ar fi partea de aventură, rolul fiicei mai mari și multe lucruri nici măcar nu aveau sens între scene, deși vă puteți aștepta cu siguranță la o serie indiană. S-ar putea să vi se pară plictisitor în primul episod, dar cu siguranță vă veți bucura de el din al treilea episod și după jumătate din al doilea episod.

Primul episod te face să-ți placă ca și cum ar stabili încet baza și te interesează de unele personaje, în special copiii din spectacol s-au comportat mult mai bine decât unii actori adulți. Ca de obicei sfârșitul fiecărui episod dorește să urmărească episodul următor. Al doilea episod și al treilea sunt mult asemănătoare, deoarece povestea se învârte încet în jurul fantomei și îi oferă câteva momente înfricoșătoare. Încet, seria începe să se transforme într-un mister și devine mai degrabă interesant decât groază. Al patrulea și al cincilea episod sunt ca niște episoade de sfârșit de sezon în care tot misterul este desfășurat și cea mai mare parte a misterului este foarte previzibilă și pentru prima dată. Ultimul episod primește toată emoția, dar nu-i dă nimic grozav.

Puține personaje precum Dr spirit și soțul lui Jenny au fost doar plasamente sau inutile. Puțini dintre cei mai buni personaje sunt Sam, Bunty și încă un copil. La sfârșit se dovedește a fi doar o altă poveste de groază pentru copii. Nu vă așteptați la multe. A fost un thriller bun, nu atât de groaznic, dar demn de un ceas de 1 dată. Copiii au fost supraestimați pentru a fi atât de inteligenți, deoarece acțiunile lor nu păreau să o reflecte. Finalul sugerează cu siguranță un sezon 2.

Se explică sfârșitul mașinii de scris

Sam se trezește dintr-un vis în care citește romanul scris de Madhav Mathews. Locul este Sultanpoor și anul este 1950. Se arată că Charu are puteri paranormale și ea ajută la eutanasierea unui bătrân bolnav și explică fiului ei tânăr despre puterile sale paranormale. În timp ce citește cartea, Sam este atacat de fantoma care seamănă cu Jenny care îi smulge inima. Este un thriller mai mult decât o groază, binge de urmărit. Dar construirea unui astfel de final incomplet nu este demnă. Aș spune că cineva căruia îi place să înțeleagă mai mult povestirile, să aștepte sezonul doi și să urmărească împreună sezonul 1 și 2. Te vei bucura mai bine. Sperăm că sezonul 2 nu este departe, publicul durează atât de mult!

Trailerul pentru mașini de scris explicat

În Trailer, Typewriter strălucește cel mai tare atunci când vine vorba de prezentarea personajelor plăcute și a unei linii de poveste captivante, care este exaltantă de la început până la sfârșit. Însă câteva momente obișnuite, mai puțin impactante și designul sunetului neobișnuit afectează o serie de altfel distractivă, demnă de binge.

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found